dimarts, 29 d’octubre del 2013

Descripció de la Carla Oliva

Fa dues setmanes, a la classe de COED, la Rosa Soler ens va demanar que féssim una descripció de qualsevol persona i una foto seva amb un peu de pàgina que tingués relació amb ella. 

Avui, hem exposat totes les fotografies als companys fent que la classe fos com una exposició. Cadascú ha sortit davant de l'aula i a explicat el procés de la imatge. 

Quan ja quedaven pocs minuts per acabar la classe, he mostrat als meus companys el vídeo que havia fet per descriure a la Carla apart de la descripció i la fotografia. 

Aquí us el deixo, espero que us agradi. 


Aquí us deixo la imatge que he utilitzat per aquest exercisi:


 
                                                   Fotografia: Feta per l'Aran Soler


Aquesta fotografia la vaig fer a casa meva un dissabte al matí que vam quedar per realitzar aquest treball. Vaig fer diferents fotografies des de dues perspectives: en primer lloc una fotografia on només es veia el seu somriure i en segon lloc on es veia tota la seva cara. Finalment vaig decidir agafar aquesta perquè era més agradable, surt més maca i tan a ella com a mi ens agradava més aquesta.

Penso que és una activitat diferent a les que hem fet a classe durant el temps que portem a la universitat, és divertida, i tot i que sembli una banalitat fer una fotografia, el fet d 'enfocar i que et surti bé una imatge porta temps i has de tenir sobretot interès perque et surti una bona fotografia (mirar l'angle, la llum, el que vols enfocar, que vols transmetre, etc).