dijous, 14 de novembre del 2013

La baldufa.

Ahir i avui, dimecres i dijous, he anat amb el meu padrí de tercer de carrera a l'escola on ell està fent pràctiques. És una escola bressol, petita, de poble, anomenada La Baldufa, situada a Vilanova del Camí, molt aprop d'Igualada.

He estat amb nens de 0 a 2 anys, hi he pogut veure una gran diferència dels nens més petits als nens més grans. M'ha agradat molt estar amb ells, he pogut disfrutar i jugar amb ells. Les mestres m'han tractat molt bé i això ha sigut un punt a favor a l'hora de treballar amb elles. 

Ahir, vaig tractar amb nens de 0 a 1 anys, els dracs i els rinoceronts. Nens que n'hi
tan sols caminen, a nens que ja saben parlar una miqueta i que caminen perfectament. Vam estar llegint contes, jugant a jocs lliures, estar al pati una bona estona i per la tarde fer jocs variats que no és fessin gaire pesats i amb un aprenentatge al darrere.

Avui, he estat amb nens de 2 anys, les bruixes i els mags. Aquests ja saben parlar quasi tot, és poden fer activitats molt dinàmiques i una de les activitats que hem fet aquesta tarde es anar-nos d'excursió. Ens hem anat al parc, allà han pogut jugar, tirar-se pel tubogant, i disfrutar de l'aire lliure. 

Aquesta experiència m'ha semblat molt gratificant, és un principi de la meva carrera com a mestra i m'ha agradat molt. Els nens m'han acollit com una més, i m'ha agradat molt compartir aquests dos dies amb aquests nens i mestres.


Les aules: