divendres, 20 de setembre del 2013

Qui sóc jo?

A la classe de COED, la Rosa Soler ens ha fet escriure unes línies de qui erem nosaltres, un exercici que no ha estat fàcil.

La meva descripció ha estat aquesta:

Sóc una noia de 17 anys, estudiant d'Educació Infantil que el principal objectiu que tinc és ser una futura mestra. Des de molt petita m'ha agradat molt els nens i ja des d'un bon principi tenia interès per aquesta carrera.

Sóc una persona responsable, divertida, pacient, tranqui·la però a l'hora sóc molt indecisa i a vegades insegura.

M'agrada la sinceritat en les persones i el pitjor és que em m'enteixin. Sóc una persona riallera, que li agrada fer riure als demés i no tenir cap problema amb la gent.

Sempre m'agrada ajudar a les persones, a les amigues i als amics, amb tot el que necessiten, ja que quan jo tingui algun problema m'agradaria que m'ajudessin i que em donguessin consells.

Penso que ha estat un exercici en el que he hagut d'obrir la meva ment, pensar un minut en qui sóc jo i escriure tant les meves coses bones com els meus defectes.